men kom igen nu!

Jaja det blir inte alltid som jag vill, men man har alltid ett val och jag gör det valet nu.
·
Tvättstugan!  "The Plot thickens"
Hade ju lite strul imorse med tvättnycklar som var på vift! shit happens o hon som hade dom var så trevlig och bad om ursäkt, jag sa:
Låt dina grejer hänga o torka i hörnet så slipper du hänga upp dom överallt i lägenheten.
·
Kommer hem klockan 16:05 och finner alla mina kläder slängda i en hög på en ställning, ihop med grannens lakan o kläder! Jag flippar och andas och tänker!  NEJ jag är fan en bättre människa och ska inte riva ner dom 2 röda jävla julgardinerna som mina fina moderiktiga kläder fått göra plats för!
Viker noggrant ihop kläderna. inkl grannens.
Går fram till julgardinerna och funderar ungefär i 2sekunder om jag ska använda min manliga list och "olla" helt wild n crazy!
Använder ist min feminina mjuka sida och går för att titta vem som är skyldig till detta o uppfostrade dåd.
Springer upp till dörren som matchar namnet och ringer på tills nån öppnar 20 sekunder senare!
RIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIING
Han ser lagom förvånad ut när jag förklarar att jag hänger upp mina T-shirts för att jag vill ha det så!
Hade jag velat ha dom i samma jävla hög som han slängt dom i hade jag väl gjort det från början!!!
·
Jag andas och skådar hans tappade haka i kombo med det fortfarande så oskyldiga leendet.
Konstaterar att jag är fel ute och ber om ursäkt för mitt beteende och önskar en underbar fredag.
Han stammade fram:
- men jag har ju tvätt-tid imorgon jue. inte idag.
jaja ropar jag på löpande fot.
·
Mina sydländska ögon skådar att namnet tillhör min granne, ja just det! Dom som flyttat in i mitt hus utan att hälsa! typiskt tvättstugepsykopater!!!
Springer upp och ringer på! ingen öppnar!
Knackar...  ingen öppnar!
·
Jag behöll nyckeln till torkrummet! så om dom vill ha sina jävla julgardiner till årets julafton får dom snällt be om dom! Annars blir det inget jävla julpynt!!!
·
VILKEN JÄVLA DAG!!!!!!
·
·
to be continued. . . . . . . . . . . . . . →

Kommentarer
Postat av: hanna

Ujujuj, vilket drama!!!

2010-01-22 @ 18:44:48
Postat av: Teo

Som sagt, the plot thickens... :D :D Kul läsning simpa!

Postat av: Sandra

Ha ha ha sitter här på jobbet å läser om ditt drama. Tyvärr så är de du som får uppleva detta men de himlans roligt att läsa om. Jag gillar Simon utan Facebook!!!

2010-01-23 @ 06:48:52
URL: http://xsandra.blogg.se/
Postat av: Tony Teabag

Amateur! Om dom inte öppnar så kissar du in i brevinkastet.

2010-01-23 @ 10:11:21
Postat av: hanna

vad hände sen då????

2010-01-23 @ 12:01:01
Postat av: Simon

Sen Gick jag till fik@, söp mig full och gick hem o pissade i deras brevlåda.

2010-01-23 @ 12:46:55
URL: http://sharkbay.blogg.se/

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback