var på IKEA och köpte prylar till mitt nya rum här uppe i stockh...

DSC00025
var på IKEA och köpte prylar till mitt nya rum här uppe i stockholm. Var stressad efter jobbet och av alla otrevliga människor på parkeringen. Men det blev inte bättre när det första som möter mig i rulltrappan är ett pling från högtalaren följt av en vanlig röst som informerar om att bilen med reg nr XSY673 har glömt lysena på! Fi fan stackare, tänker jag. Funderar 5millisekunder och inser att det är mitt regnr! Beslutade att skynda mig på för batteriet skulle säkert räcka! :Mmm visst: men det slutade med att jag fyndat ett fint databord och stol för 200kr

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej vännen!!! Nä jag vet , jag ska vara lika envis med cykel helvetet som jag annars alltid är. ;)
Då kanske vi ses i helgen! Kram kram


Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback