Longboard och Rullatorer

Imorse ringde Pappsen och efter att jag övertalat honom att sömn var det viktigaste för mig klockan 9 på lördagsmorgonen så ringde niCC och frågade om jag ville äta frulle, Jag lyckades slingra mig ur det uppvaknandet också. Men när Santo ringde så tyckte jag att det var dags att hämta tändstickor för ögonen och stiga och glänsa (det låter bättre på engelska)
Efter att ha glömt plånboken och nästan blivit påkörd av en grå gammal gubbe så var jag på väg.
 En halvtimme sen som vanligt, Men det sköna med Micke är att han tänker likadant. *he´s Italian u know* 
Vi hade som vanligt en riktigt mysig fika på Meckas uteservering, den var blandad med ett cp samhälle som kallades Bottom i england och en gammal tant som hade blivit bestulen på TVÅ rullatorer, och jag lovar dig hon kommer inte bli av med en tredje, Som en hök vaktade hon sin senilstol som hon så lägligt parkerat bredvid våra Longboards.
Sara kom förbi och piggade upp tillvaron, henne träffade jag förövrigt på skeppet Von Linne som ligger o guppar vid nyköpings kaj.
Sen fyllde Ängeln 25 och jag bytte en ljuslykta mot smörgåstårta och saliv mot saliv.
Nu ska jag och Haggan dra en sväng med Brädorna, om det förbannade planet kan landa nån gång?
hur svårt ska det vara att få ner ett gäng fransmän?  *tar fram en baguette och en flaska vin, går ut på landningsbanan, viftar och skriker pytan, merde, volle vouu*

Kommentarer

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback