syster och jag bakade bullar tills 23, sen åt jag så mycket bull...

DSC01122
syster och jag bakade bullar tills 23, sen åt jag så mycket bullar att jag inte kunde sova, fick nån slags socker kick. Gick upp 05:00 och läste dagens nyheter, och ikväll ska jag jobba extra på arlanda. Jobbigt att bara för att man är sjuk så måste man jobba övertid, och resultatet blir att nästa vecka är jag sjuk igen. Man skulle kunna säga att jag fastnat i en ond cirkel. Jag kallar den sjuk varannan vecka cirkeln.

Kommentarer
Postat av: harry

jag vill oxå baka. ska snacka med Pär om han vill!!!
jag kommer hem tors kväll

2006-11-21 @ 18:46:27
Postat av: Teo

Har lilla Simme magont? :(

2006-11-21 @ 18:50:41
Postat av: Elin

ummm bullar, världens godaste...
själv så bakade jag för några vecor sedan, och gissa om de tog slut fort...

2006-11-21 @ 22:09:31

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback