. . .

Det är mycket frågor som snurrar i mina tankar!
kommer livet se ut så här eller kommer jag se nåt ljus i allt mörker.
Känns som att tiden fram tills nu har varit den bästa tiden i mitt liv, jag försöker att inte tänka negativa tankar och blicka bakåt. Alla lyckliga minnen jag har från att jag knappt kunde gå fram till den dagen jag flyttade hemifrån, Dagen då allt förändrades. Hela livet har jag letat efter det som har saknats istället för att njuta av det jag har haft. Vet inte om man kan kalla det girighet eller nån slags avsaknad av endorfiner. Jag har motgångar som alltid har satt press på mig att fortsätta och inte ge upp. och varje gång har jag rest mig upp och blivit starkare! Denna gång finns det inget hopp! ingen framtid ! Livet är som gammal ask Alladin choklad, man har ingen jävla aning om vad som finns i längre. Men hur illa man än mår och hur lite man än vill vakna på morgonen, fortsätter man ändå kämpa. För det är allt man har!  Förstår nu vad en vän sa till mig för ett tag sen!
-Vill bara att det ska sluta göra ont hela tiden! 

Man gör vad som helst för att hitta ett tillstånd som får en att bara sluta känna för en stund, om det så bara är för en liten stund!

Kommentarer
Postat av: Beyonce

Åh, vännen, det är klart att du kommer att se ljus. Det finns både hopp och framtid, du är ju så bra! Även detta kommer göra dig starkare. Värme och kramar

2007-06-30 @ 10:08:36
Postat av: Björnen

Men vännen! :(
Vad är det som tynger dig?

Postat av: evilhoney

Jag tror att du även ur det här kommer resa dig med en nu styrka, hur hemskt och svart livet än är har det en förmåga att läka. Dra nytta av alla de du har i den närhet som älskar dig för den du är och inte vill annat än att finnas för dig.*kramar*

2007-06-30 @ 11:19:07
Postat av: Anonym

Du kommer klara dig ur detta! Det vet jag, och när det blir jobbigt finns alla vänner för dig. Yo!

2007-06-30 @ 12:42:34
Postat av: Marie

*en stor kram*

2007-06-30 @ 17:59:21
URL: http://marielollo.blogg.se
Postat av: s

Du vet att du har din la familia oxå mi casa su casa

2007-07-02 @ 08:06:43
Postat av: fASTLANE

Klart det blir ljusare, snarare än vad du egentligen tror ska du se. Ta dagen som den kommer bara så blir allt bra.
PS. Jäkligt bra skrivet btw !

2007-07-10 @ 14:15:17

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback