Sunday, Soldag, Söndag

Vaknade med En förkylning som fick mina bihålor att lägga in en stor beställning på Rinexin.
Jag ändrade stor packet till en liten mindre mängd för Rinexin kan ge vissa otrevliga biverkningar:
Övergående blodtrycksstegring. Vanföreställningar, förvirring, mardrömmar. Rinexin kan hos vissa individer orsaka aggressivitet. Nervositet, sömnsvårigheter och aggressivitet.

Studsade ner på golvet *läs fritt fall* och trallade iväg och startade mitt "akvarium" och tryckte "PLAY" på min spellista. Första låten som shufflades upp var -= Just D - Tvångstankar, från albumet PLAST från 1995 =-  *TRALLAR* 
Det börjar med en liten ful impuls, du vet vad jag menar
Man får bara gå på vissa stenar
Runda en stolpe moturs
för annars betyder det otur
Sedan blir det bara värre, det går inte att stoppa
Varje gång man står på en balkong så vill man hoppa
Och sedan ligger du väck i
sluten cell på Beckis


Hämtade upp Lasse, vidare ner på stan för att njuta av att vi faktiskt har söndagsöppet i Nyköping.
En mjölkig kaffe piggar alltid upp.
Dom hade bytt ut PAGOs glasflaskor till Plast, trots detta svek lyckades få till ett par sköna skratt attacker!

Sen Vidare ut till Femöre för att fira min kära mamma på hennes 57årsdag. hon var inte hemma så vi åt lite lucnh för oss själva.  taskigt!
Nu sitter jag på skavsta Flygplats och undrar hur fan hamnade jag här! och varför måste jag vara här tills 24:00??? 
typiskt!

som tur är har jag goda vänner som hälsar på, tar hand om mig och bakar "äkta" italiensk Pizza!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

du har ju fått en jätte bra uppgift av mig att göra... Pyssla med den du! Stor kram hjärtat

2007-03-18 @ 21:08:10

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback