Bromma Flygplats

På Bromma flygplats tvättar 30% av alla manliga toalettbesökare händerna på vägen ut!
Det är alldeles för låga siffror!!!! Borde finnas lagar eller personal som kontrollerar sånt!
Men jag ska inte klaga!!!  På Skavsta fungerade inte ens pissoarerna!!!!!!
image614
kunde ha varit på Skavsta Flygplats!

Sitter och väntar på att en kund ska komma och hämta ut en bil och att klockan ska bli 19:00 då det är dags att sätta sig i bilen och åka 100km söderut, hoppas att det inte blåser ner några träd på E4an. Får upp en bild av en ko som muar förbi samtidigt som en tornado drar förbi på högersida!!  mohaha  *muuuuuu*
image615
snacka om galna ko sjukan!  *mad cool disease*

Såg nåt hemskt på
aftonbladet nyss, sånt som händer tänker man och rycker på axlarna.
Men jag hade 15minuter över och bestämde mig för att beklaga sorgen, så jag skrev ett brev och skickade till
Herr Lindén. Familjen kommer nog inte lida mindre för det men jag kanske gör det! Karma kan man aldrig få för mycket av! för alla ska vi stå till svars för våra handlingar förr eller senare!
image616
Högre straff för rattfyllon och pedofiler nu!


Kommentarer

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback