Underligt soft helg

Efter en lång vecka trodde jag att jag skulle falla i koma när jag kom hem, men efter den värsta Paltkoman återhämtade min otroligt vältränade kropp sig. Jag och Nicc softade hela kvällen och fikade like the good old days.
Lördagen var lika soft och Nicc kom och väckte mig med kaffe på sängen! Jag tror han fattade att jag aldrig hade gått upp ur min mjuka skönt gröna säng. Vi blev bjudna på Tacos hemma hos A o F så middagen var avklarad utan nån disk eller matlagning! Sola och sen ut till Jugge som fyllde 30, Jag fick senare reda på att snubben bara fyllde 28..... Han fick ett par glas och Whiskey... Glasen ar riktigt coola och såg inte ut som dom klassiska whiskey glasen så en liten diskussion uppstod och som vanligt när google.se inte kan lösa diskussionen är det bara att sätta sig och ringa runt för att finna information. Eniro 118118 hade en som hette så i hela sverige så jag fick mobilnummret och skrev ett par rader:
-hej hej, har fått dina glas i present, ping pong tumbler. Underbara glas du gjort. Vi undrar nu om man kan dricka whiskey ur dom?
Mvh Simon i Nyköping


Dagen efter pep det i mobilen och det kom ett glatt svar:
-Hej Simon i nyköping! Kul fråga! Jag tycker att man kan dricka Whiskey i glasen, har själv gjort det, men om du vill utvidga din glassamling så finns det ett rutigt whiskeyglas i låda & då kan du dricka cognac el calvados i ping pong-glaset. Ha det bra! Hälsn Barbro. 

image605
Ping Pong

Kommentarer
Postat av: nicc

haha hon svara, va ballt!


Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback