Mog1

Jag borde fan skickas på "vuxenkurs" i någon vuxen stad någon vuxet hus med nån vuxen kursledare!
kursen kanske kan heta Våga vara vuxen eller kanske var som alla andra och ta ditt ansvar, så här lär du dig tala vuxet,
walk eat breath lika an adult.   fler förslag tas gärna emot.

Bilderna jag skickade har inte kommit upp!  blogg.se suger vuxet skägg med sin mms tjänst.Skicka turister till månen och landa på vatten med flygplan som enbart ska landa på asfalt går bra men det går inte att fixa en vettig jävla mms tjänst för att mobilblogga!

Fick hem ett brev idag där det står:

Arbetsförmedlingen

Nyinkomna Platser
Förslagen är inte granskade av förmedlare

Inom 5 dagar kommer din platsbevakning att upphöra.
Kontakta gärna din arbetsförmedlare om du önskar fortsatt service.



Nu undrar jag om detta kan vara lite som den trojanska hästen?
Dom lurar mig att kontakta förnedraren för att sen bli inkallad på möte eller kanske ännu värre en arbetsintervju för att sälja Kirby dammsugare som suger för 25 000kr

Eller är det ett automatiskt utskick för att låtsas ha lite lediga  jobb på G
dom kunde ha skänkt mig portot ist!

Jag ska nog börja hänga där!  måndag till fredag 07:00 - 16:00....  det är ju faktiskt mitt jobb!

Casper är cool och har lärt sig säga Mumma och Piss- Vi får jobba mer på "fuck u fingret"

Stick it to the man cause im a Cocaine Cowboy


Kommentarer
Postat av: M

Och observera : " Förslagen är inte granskade av förmedlare" ... vad f-n pysslar dom med egentligen ??



MItt senaste besök på förnedringen påminde mig om ett annat hatobjekt (finns många, jag är en bitter gubbe) ...



Hyresgästföreningen !! ni vet dem som man betalar en avgift till varje månad för att sen se ett anslag i trappan där de hälsar :



"Vi på HGF har godkänt en hyreshöjning på 390:- "



What the F**?!?! betala för att de ska godkänna höjningar .... WHAT THE F** !!!

2009-01-17 @ 17:22:27
Postat av: pethra

alltså....jag kan oxå suga för 25.000...haha nemas problemas!! S

2009-01-21 @ 19:51:59
Postat av: Jennifer

Nu hittar du till mig :P Kul å ses idag, kraaam


Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback