Du kan va!

Oj vad Luddigt det är i huvudet sen i Söndags morse! Eller snarare Lördag kväll.

Sitter o Chillar vid datorn i köket!
Imorse Åkte jag till rörstrandsgatans eller vänta Stockholms bästa Kaffebar! Beställde en Cappucino och läste min tidning i lugn o ro.
Det bästa med Sto är alla människor man kan titta på utan att dom tittar tillbaka!
Jag skriver inte att jag är ful på något sätt utan dom flesta är så stressade till jobb,dagis,skola,arbetsförmedlingen eller Tuben att dom inte ser lilla smala mig. Tycker inte att det finns speciellt snygga människor här, lite finare kläder men ändå inte "TOP NOTCH"

"Roffe" Blev väldigt glad över sin supergoda morgon latté och log hela vägen till Slussen, sminket, kostym, inspelningsplatsen. Jag är den bästa chauffören! Även fast jag inte alltid lyckas lägga band på mina slovenska svordomar i cp-trafiken...
Parkeringsplatser finns det gott om på IKEA, men på Industrigatan på fridhemsplan finns det NADA!!!! Har redan fått en P-Bot och fler kommer! Spelar ingen roll för jag är så jävla rik!

Blev skjuten av en dvärgknarkare idag!
Han stod vid Slussen och hotade folk med en banan om dom inte la cashen i muggen! Mig sköt han 72ggr eftersom jag var tvungen att passera den lilla rejvande knarkaren!

Har hänt konstiga saker hela dagen men eftersom jag blev slagen med Basebollträ när jag växte upp i Ockle kommer jag inte ihåg mer nu! But i do know one thing YO... 

Ansökte till Alpresor att bli Guide!  tog Österrike som första val! Måste ju få användning för min Canada Goose jacka!

Se upp i backen!!!  ska jag lära mig att säga på Tyska imorgon!

Och för er stackare som fortfarande läser min blogg och hatar allt jag skriver kan kolla på bilderna ist.


Godson LOVE


Send me an Angel


Slussen by night! såg 103st Pheta råttor!!! 2st fyllon


"BikeJacked" Domkraften lär ha gått åt för att snatta framhjulet!


Skylten säger allt!




Kommentarer

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback