L M A O


  Hahaha  Kan inte gå ut på Lördag!  för min Mamma har precis informerat mig om att man kan faktiskt bli slagen om man går ut i Stan!!
Jag frågade vad hon tyckte att jag skulle göra istället!
Hon tyckte jag skulle gå på teater!
Jag tyckte att det skulle nog vara värre om jag går på teater elller sitter hemma!  risken är stor att jag hänger mig av rena ledan!


PS Om jag hittas hängd betyder det bara en sak!  Nån har hängt mig och tror dom kan komma undan med det bara för att jag är så trög att jag bloggar om att jag vill hänga mig! men det vill jag inte DS

Vill du hänga mig?

Kommentarer
Postat av: soffy

När jag blir smal kan ja följa med dig ut o se till att inget händer... ;) Fin bild du..... ha ha Tycker d ligger ganska mycke mörkt hår på mitt golv trodde d va mitt.... men men =)


Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback