mohaha

Parkerade utanför videohuset, lite tajt men saaben styrde in med autopilot.
Stressad studsar jag ut och i samma sekund ställer sig en ny bmw i gatan och vevar ner rutan!
En 60årig gubbe sitter i förarsätet och ler.
Jag hinner tänka ett o annat om vad som hända skall......
Men inga svordomar eller andra problem!
Han skrattar till och jag är beredd på det värsta! sura jävla gubbar dras till mig som socker dras till söta tjejer!
Han säger:
-Du!   jääävla fin parkering det där!
Jag:
-eehhhh
Han:
-riktigt impad! riktigt fin parkering det där!
Jag:
- ehhh    tack...
Han åker iväg o lämnar mig med hakan hängandes av förvåning!
Det finns goda människor och kanske en del gamla gubbar därute!!
stress stress

Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha... Hemskt att man tror det värsta!


Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback