15 Dagar utan . . . . . . . . - . . . . . . .



Och 15 Dagar utan Facebook!



Stängde av mitt Facebook Men det är nog enklare att sluta röka!
Inte ett enda återfall... Meh Kan ju alltid aktivera det igen tycker ni! tar en dag sen är det uppe igen!
·
Jag har iofs bloggat löjligt mycket ist!  Men blogga ger mig iofs nånting! Det gjorde FB också!  fick ju inbjudningar o så till fester och andra "roliga" saker!
Fick ju ett mess i inboxen. nåt i månaden!
·
Inte färdigbloggat om FB känner jag, tar upp det när fingrarna glöder ist.
Just nu glöder min kropp! NEJ inte sexuellt!
Dags att lägga sig och somna in till nån annans historier.....
.
Boken heter Om hjärtat ännu slår av Aino Trosell.
.
Men blev bjuden på middag @ Fik@ ikväll och det är inte varje dag! Tack som fan!

·
Men av nån anledning Saltade jag inte lika mycket som jag alltid gör! ♥
·




Kommentarer
Postat av: Rara Karlsson

Simon, kom och fika, softa, kolla film, spela spel och kramas hemma hos oss. Vår dörr står alltid öppen för dig, vetu. Denna veckan är Benjamin hos oss också, och han tycker att du är väldens bästaste, ingen blir gladare än han om du tittar in nån kväll. Ikväll ska jag baka också, så är du sugen på nybakat är det bara att komma. KRAM

Postat av: Teo

Jag har också försökt sluta. Jag fick en månad fri från FB, sen var jag tillbaka igen. Men nu känns det bättre. Man måste inte avsluta kontot bara för att man inte är aktiv kom jag fram till =)



Men fan, man sitter ju där och degar ändå. Även fast det inte finns någon aktivitet... =)

2010-01-12 @ 09:40:00
URL: http://kgtm.se
Postat av: ..

salt är inte livets krydda....

2010-01-12 @ 09:43:27
Postat av: Tony Teabag

Keep on keeping on keeping on blogging!

2010-01-12 @ 10:29:24
Postat av: hanna

Det finns ju FB och FB...flashback knäcker facebook anyday! =)

2010-01-12 @ 16:00:38
Postat av: Simon

Rara Karlsson:

Tack, jag var på G men skit hände!

Teo:

FB är djävulens verktyg! Så jag kommer tillbaka ;)

..:

Salt är allt jag har

Tony:

Jag har fan bloggat i 6år nu!

Hanna:

Flashback kurerar, Facebook Raserar

Simon:

U rock!

2010-01-12 @ 23:28:54
URL: http://sharkbay.blogg.se/

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback