Att gå...

48b386f6c2c1dd7b32785237c13fe579.png

Att gå är fantastiskt! Jag hade glömt bort hur trevligt det är att gå! Om man så har trevligt sällis eller lurar i öronen. Kanske är snön som gör det?  Hade glömt bort hur soft det var att kvällsfika! Så jag gick ner till hotellet och gjorde just D. Så efter en "balja" kaffe ligger jag här i sängen och försöker blogga i telefonen. Bilden är också tagen och redigerad lite i iphonen. Ganska skönt att ligga och filosofera lite innan verkligheten kommer ifatt imorgon bitti. Det är iaf en underbar fredag! TGF som Jesus Kristus skulle vräkt ur sig. Hjärtklappningen fortsätter, jag ligger vaken och stirrar ut i mörkret. Det finns en strimma ljus. Hjärtat är bara en muskel. det finns inget arbete att utföra nu, det måste lugna ner sig med sina tunga slag. Sömnen ligger beredd, bara jag kvar. Bara jag som väntar.


Kommentarer
Postat av: hanna

Hoppas du lyckades somna tillslut. Jag ska snart göra detsamma. =)

2010-01-22 @ 07:33:14

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback