Hat/Kärlek

Mycket känslor på min blogg....
Ja kanske det.....
Men om ni inte gillar det, läs Bimbobellas blogg ist jag har funderat på att flytta bloggen för att slippa tänka på vad jag skriver, men då kan jag lika bra flytta min soffa, säng, kastruller och 37 olika T sorter till en annan stad.
Jag trivs här och kommer nog alltid kalla Nyköping för mitt hem...
ville igentligen inte skriva nåt men kände mig tvingad då jag ville lägga ut en bild på ren och skär lycka!
förvånad Lycka!
Till nästa sommar måste jag köpa en ny vattenskoter! Livet är svart och vitt utan kärlek och vattenskotrar!
Enkel formel! liknande E=mc2 fast Lycka=Kärlek,vattenskoter

Kommentarer
Postat av: tjack

vilka fin killar :)

2010-01-13 @ 16:38:41

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback