Min Tur eller otur?

Nyss hemkommen från Skavsta....
Sätter mig framför datorn och kollar igenom lite bilder från min Iphone...
Drar på en skön låt, höjer volymen och begrundar helgen som varit.

Jag kom på mig själv med att undra för ett ögonblick
Om du var på väg hit, eller härifrån
Det tysta ekot är av ett slag för sig
Det kommer ensamt, om det är nåt att ha
Vad du än gör ta inga råd från mig
Jag vet, de fungerar inge bra
Klickar fram nästa bild och i samma sekund hör jag ett BRAK som liknar det braket som blir när man kastar sig ut genom ett fönster 
landar 2våningar ner i en släpkärra som råkar vara lastad med kastruller och lock som av en händelse råkar stå bredvid ett växthus som är upplyst med kristallkronor av den dyraste sorten.

Studsar upp och springer ut i köket! ingenting!
Kollar mig omkring och om ni hade sett mig hade jag sett ut så här ?

Ok att jag är bakis o man kan få för sig saker ibland men det här var fan verkligt!
Går till badrummet och ser at spegeln har ramlat ner från skåpet!
Spegeln är limmad och köpt på en riktig affär! ok om jag hade limmat det! men så är inte fallet!
Spegeln ligger i miljoner vackra små glimmande bitar över hallgolvet, badrumsgolvet och duschen.
Spegeln har ramlat med spetsen på min plastmatta i badrummet och fläkt upp ett stort hål!
Jag måste alltså byta skåp OCH laga mitt golv i badrummet!

Sju år till av olycka? ja man kan ju tolka allt som östersjön! Valfritt!

Bilden, musiken och tanken har koppling till braket! jag är helt säker!

Men jag städar upp och skrattar för mig själv =) Vad kan man annars göra?

Vet bara att:
I gotta feeling That tonight's gonna be a good night


Så här kommer jag se ut imorgon när jag "speglar" mig. som en klistrad pappskiva? haha











The End.






Kommentarer
Postat av: Hanna

Shit vad galet! Men jag tror inte att man får olycka om man inte själv hade ner spegeln.. ska kolla upp det. ;P

2010-01-18 @ 09:38:46
Postat av: Simon

Hanna:

jag skulle verkligen uppskatta det, men so far sooooo good :-)

Postat av: Tony Teabag

we also regret doing that baltic hooker back in 2002 and having to kill her when she didn't have change for a fifty

2010-01-18 @ 18:31:27
Postat av: pet igen

jag gillar verkligen de där vackra orden längst ner!

2010-01-19 @ 12:35:17

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback