Mina 4 Väggar

Har suttit inspärrad i min lägenhet sen i söndags!
Nu börjar det bli lite för mycket!  fick "Psykbryt" och gick ut i kylan för en timmes promenix med L
Har även börjat göra lite film igen!  Det är så himla roligt att sitta och pilla med bilder och små klipp man har samlat på sig genom åren....  Laddade upp ett test på Youtube och det blev så här:
Kricke och Moi
Har lagat lite middag och det känns som jag har vitlök ända upp i öronen!
Det har inget att göra med mina vampyrfilmer jag sett de senaste kvällarna, utan för att vitlök spöar på förkylnings baciluskerna! Som måste vara väck innan helgen!!
Men som jag aldrig skulle sagt innan 2010:
Det kommer fler helger  =)
Underbar serie!  har ni inte sett den?  ring mig så laddar jag hem den olagligt o bränner den på en DVD åt er!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du anar inte hur lycklig du har gjort mig just nu....:) Jag har kontakt med omvärlden igen....:)

2010-01-07 @ 23:28:33
Postat av: Anna J

Haha, underbart klipp!!! :) Kraaam

2010-01-07 @ 23:30:45

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback