Picz

Sitter o sorterar in bilder i min nya supersnabba multimedia dator...
Hittar så sjukt mycket roliga bilder som ger både bra o dåliga minnen =)
En av dom är denna:
Han var på svensexa utanför lotsen och hans "Mission" var att:
  • Montera ihop en byrå från Jysk.
  • Inga verktyg eller anvisningar fanns tillhanda
  • När byrån var korrekt monterad skulle den auktioneras ut till högstbjudande
  • Det slutade med att den byttes mot två Fatöl
Jag sitter o funderar på vart den tog vägen....
Vet att den stod bredvid min säng sommaren jag jobbade på Lotsen iaf.
Den var "Tattigt" monterad och minst sagt under all kritik!
Men det var knappast läge att leta upp honom och hävda att enligt svenska konsumentköplagen kan jag häva köpet och få skadestånd.....

Kommentarer
Postat av: Teo

Haha, i love it!

Postat av: Maggan

Haha fan va kul! Det är mina grejer det.. dock så kanske den hade blivit bättre monterad ifall en nykter (jag antar han hade tagit nån öl eller två iom svensexa) person hade monterat MED anvisning! ;)

2010-01-08 @ 21:49:59

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback