TGF

Tack gud för fredagar!
Dagen började på följande vis:
Klockan ringde 08:00 och jag studsade upp och visslade på American Jesus ända fram till kaffebryggaren.
Har ju börjat äta frukost hemma så jag bjöd in Markus som var i krokarna.
Tände upp mina ljus och mina lyktor så min annars så underbara lägenhet fick ett ännu skönare sken.
Men jag lyckades skapa en alldeles för mysig stämning då Markus somnade i soffan efter 20minuter.
·
Pratade en sväng med min 90+ farfar och han gör mig alltid så glad!
Han har alltid så goda råd att ge, kanske jag lyssnar extra noga för han vet lite skit och har en viss ålder.
Vi pratade om min pappa som vi saknar så och jag kände att fy fan vad jag saknar honom!
Jag saknar honom så jävla mycket!
·
år 2009 gav mig mycket lidande men det är så skönt att kunna känna och inte stänga inne!
Har alltid varit känslosam, snyftat till filmer men inte gråtit speciellt mycket!
Tror att människor blir rädda när man visar känslor, ilska och sorg. Men det är så jag är uppfostrad!
Peace Love and Understanding!
·
Vet inte riktigt vart jag vill komma med det här inlägget... Men det känns redan bättre!!
Jag kanske lider för stunden men jag har inget som jag måste fly ifrån längre!
Har ju spenderat ganska mycket tid för mig själv och det var länge sen Jag kunde se en sån ljus framtid!
Oviss! javisst men ändå ljus! Bara att försöka skriva ordet framtid var svårt!
Vi ses i framtiden! Det är jag som står längst fram med det fåniga leendet!
·
Och om Jag får ett negativt besked i framtiden, kommer det kännas! Absolut!  Men jag är förberedd!
Precis som jag är förberedd på allt det goda som kommer!  För det gör det
·
Finns inte ett kort då han inte ler, skrattar eller ser helt galen ut!
Och det var han! Galen... Galen för att han trodde på livet och kärleken in i sista stund.
Pappa †  Du vet att jag är minst lika galen fast i en nyare förpackning!
Vi ses i Framtiden ♥

Kommentarer
Postat av: Haggan

Fint skrivet, jag har alltid uppskattat dina visdomsord :)

Postat av: Tony Teabag

puss

2010-01-09 @ 09:39:21

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback