Godmorgon

Skjutsade Mamma till tåget imorse, det var/är underbart väder ute.
Femöre är så otroligt vackert när det "glimmar" om naturen.
Åkte till mitt smultronställe och åt frukost. Började med kaffe o en Cigg.
Kom en rultig liten tant med en liten halt gångstil, jag hade dömt ut henne på 3millisekunder.
Eftersom jag tänker på mitt tänk sa jag:
-Godmorgon *med ett leende*
Hon svarade direkt och log.
Hon bad om ursäkt för att hon inte kände igen mig, jag svarade snabbt att vi aldrig träffats och att jag bara ville säga godmorgon för att det var just D det var! En vacker godmorgon som fick änglarna att sjunga och älvorna dansade med glitterbyxor som reflekteras i ögonen så att livets alla färger strålade till ljuv musik...  jaja ni fattar*
Lång historia--->Kort historia
bla bla blaabla bla

Summa Summarium:
Le och du får ett leende tillbaka, kanske lätt att säga när man är choooklad men om man lurar sig själv tillräckligt ofata till att Le ist för att sura tror jag att tillslut vet man inte sämre!
Smile it confuses people!



Kommentarer
Postat av: hanna

Jag är trött som en jag-vet-inte-vad men ska försöka sätta på mig glad-filtret inatt också. jag ska komma på knepet!! =D

2010-03-16 @ 20:09:00
Postat av: David

Jag är helt säker på att du har rökt söt i en vecka, för det där knåpar man inte ihop me rent mjöl i påsen:)

Är för övrigt sjukt röksugen nu så det blir o gå o lägga sig.

2010-03-16 @ 20:22:27
Postat av: Teo

*like


Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback