Soccer sucker

Vaknade efter en svettig natt, hostade upp samma håriga gröna bollar som morgonen innan, snöt ut dom hjärnceller som hunnit bildas under nattens återhämtning. Dom var lika gröna dom..
Släpade ner gänget till stranden och stekte i 2 timmar, hoppade från båtbryggorna och lekte i vattnet.
Lek i vattnet blir det mer av imorgon då vi ska till ett ställe som heter Aqualand, kan liknas med skara sommarland
http://www.aqualand.es/magaluf/mallorca/?wlang=en.

Kom upp från stranden och bytte om till gympaskor och långshorts och  gjorde oss beredda på att spela den årliga fotbollsturneringen i magaluf.
Vi skulle spela för Systemet  :D
Laddade upp med redbull och svettband.

Kom ner till matchen och drog i oss 2 feta pizza slices. bra match mat 30 minuter innan.
Nervositeten växte, Fredric och jag diskuterade vilt hur jävla kassa vi var på fotboll och vi tittade varandra i ögonen och såg skräcken!

Det var dags för avspark och vi fick möta baren E4an.
och förlorade som tur var efter en hård match.
Vi gick och spydde av ren utmattnig efter att spela i den 35 gradiga värmen. I SKUGGAN !!!
vi spelade självklart i solen, i vindstilla.
Det låg ett hotell i närheten som vi smög in på och dushade iskallt vid deras poolområde
nästa match var mot en bar som heter Casablanca. dryga stockholmare, men en del är trevliga.
Fick min tröja söndersliten, och kunde inte låta bli att slita sönder hans tröja och rycka i hans shorts...
sportsmanship tror jag det kallas......

vi spelade samanlagt 4 matcher...  tyvär så åkte vi fan aldrig ur!!! skitkonstigt...

kort kommer, vi ska ut och äta en bit innan vi svimmar.

Hasta La Vista Baby

Kommentarer
Postat av: Xsandra

Jag måste säga de låter som en hel ylle dag att få slita av svettiga killar kläder............men de kanske är bara jag efter en flaska vin som talar!!!


Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback