carola ligger med tommy

Hej o välkommen till Bromma flygplats.
Hela veckan har gått och jag har bara träffat 2 otrevliga människor.
Jobbar extra på Bromma flygplats fredag kväll och det kommer fram en dam och har bokat en bil.
På bokningen står det som "betalmedel"  DIR FAKT RB, ja mina vänner jag fattar lika lite som ni!
man kan tro att det ska direkt faktureras till RB, men vad fan är RB. Kan ju inte bara ge ut en bil och sen hoppas att den kommer tillbaka och att jag får betalt!!!
Damen vägrar ge sitt Kreditkort och när diskussionen är på topp dyker Tommy Körberg upp i lilla luckan och börjar prata med henne som om jag inte fanns.... och dissar mig så fett!! *stockholms slang*
Bara för att en del gillar hans sketna röst har han ingen rätt att vara otrevlig (ett vanligt problem bland B kändisar)  Jag fortsätter vara trevlig och tar lite extra tid och läser extra noggrant ENBART för att störa den jäktade snubben med sällskap.
Önskade dom båda en trevlig helg och fick naturligtvis ett svar  N O T ! ! ! !



carola
tack jesus


Kommentarer
Postat av: Tomas

Såja, lugn o fin..

Titta på den här så blir du lite gladare :)

http://www.youtube.com/watch?v=2IV6rQxfk48

2006-10-20 @ 19:27:22
Postat av: Irene

Typiskt B-kändis beteende....

2006-10-21 @ 12:50:38
Postat av: Teo

RB = resebyrå? ;)

2006-10-22 @ 00:43:14
Postat av: simon

ja det är resebyrå, men det fanns inga spår av vilken !!


Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback