Ce la Vie!

Det här är livet!
Att vandra runt på jorden och lida av att mitt namn är Kalle Anka och är kronisk otursanka, min kusin är Alexander med en fyrklöver TATUERAD I PANNAN ! 
Företag och giriga människor våldtar moder jord tills hon spricker!
och när hon väl spricker ligger jag i rännstenen med en cigg som precis har gått av och den sista tändstickan tändes aldrig!  Min sko har tappat sulan och mitt vänstra ben vägrar gå en meter till!
Och när jag tror att dom kommer för att säga:
 Lugn min vän, allting ordnar sig.
Då visar det sig att dom skulle till han i rännstenen bredvid! ber om ursäkt och går!
Det går förbi en man med en tidning under armen och en väska i handen, han försöker tända sin cigg, Han får en tunn tunn låga och lyckas precis få den mjuka tobaken att få fyr! ska stoppa ner sin tändare i rockfickan men missar, jag kryper fram och plckar upp den och känner att Vinden har vänt * nynnar på Petters låt "Vinden har vänt" *
Kan surfare stämma en annan surfare för att han tog hans våg, ska nog jag fan kunna stämma skiten ur Jesus Kristus!  U can run but you cant hide!!!!


Kommentarer
Postat av: evilhoney

tjinna sajmån.. varför visar du inga länkar längre?

2006-10-04 @ 08:55:26
Postat av: Mikey the Saint

djuping !!

2006-10-04 @ 11:10:06

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback