Anarkohumanist

Vuxna människor är på samma nivå som små barn. skillnaden är att dom leker med vuxna ord och pengar.
 image422
Fick den här bilden från mike o sara, är riktigt nyfiken på vart den sitter så jag kan ta med mig en bandare och 6pack folköl och en skateboard!

Det borde det finnas fler såna här skyltar
image423
pensionärer är typ 10poäng!  

Jag undrar bara varför man betalar 500kr för att sätta upp en skylt som bara kommer provocera mer. Byg en skatepark med rejäl yta och satsa på kidzen i stan!  Jävla pack!  (nynnar på 5 skott i pickan)
image424

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Godmorgon vännen, hur är det med dig!? Kramis

Postat av: Sara

Skylten sitter på Rosenkällavägen tror jag det heter, typ 3 skyltar på raken. Visste att du skulle uppskatta den, eller nåt...

2007-04-19 @ 08:48:00
URL: http://chives.blogg.se
Postat av: Sandra

Såg en kille åka förbi mig med en longboard alldeles nyss, kom då å tänka på lilla Simon ponken! Hoppas du har de bra kram kram

2007-04-20 @ 16:51:02
URL: http://xsandra.blogg.se

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback