Tog en översnöad volvo och studsade in och körde med vindrute to...

DSC00129%20(1)
Tog en översnöad volvo och studsade in och körde med vindrute torkaren till macken 20m bredvid vår parkering. 2 polisbilar. Jag tar min fina snöborste och kliver ut för att tanka och borsta bort snön från bilen. Hör en röst säga: hörru grabben! Jag fortsätter gå mot pumpen och hör samma röst säga: grabben stanna! Vänder mig om och tittar på den irriterade polisen, han ska precis ge mig ett av hans "tal" om att när fantomen talar lyssnar man, han ser snöborsten i min hand och kommer av sig och säger ja just det, så där kan du inte åka runt. Nej just det säger jag. Han går ett steg mot sin bil och säger: för att du ser ju ingenting! Ja tack säger jag och fortsätter borsta. . . Hade jag varit en snygg tjej hade han förmodligen hjälpt mig borsta och visat hans picka

Kommentarer
Postat av: Soffy

Hi hi va busigt! Jag e livrädd för polisen =)

Postat av: Haggan

Det fins något som är värre Jag lovar, Fackförbundsombudsmän! Skjut de jävlarna istället!

PUss Puss//
Haggan

2007-01-26 @ 13:33:07
URL: http://haggster.blogg.se
Postat av: evilhoney

"Ring snuten, säg åt han suga på kuken, jao jao jao" ;)

2007-01-26 @ 17:06:14
Postat av: Pintos

Om det hade varit i El salvador skulle du blivit skjuten på fläcken.
Finns i och för sig ingen snö där men ändå....

2007-01-27 @ 11:46:48
Postat av: babycake

du är bara sur för att han inte visade DIG hans picka

2007-01-29 @ 08:26:20
URL: http://chives.blogg.se

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback