Bite my shiny metal ass!

Ska det vara så här kan det lika bra få vara så här utan mig!!!!


Nej jag ska inte ta livet av mig !
Nej inte heller råna en bank.
Och nej jag ska inte slå tänderna ur munnen på han som hånglade upp min dåvarande flickvän på 90talet! Inte ens du som låg med min tonårskärlek när jag var på semester behöver vara rädd!
Och du som snodde min nya mountainbike när jag var 13, behöver inte heller vara orolig.
Snutjäveln som missbrukade sitt ämbete utanför nattklubben Pennylane kan inte riktigt slappna av ännu, fortsätt flina med dina snea tänder och titta dig över axeln och tacka den alsmäktige för varje dag du slipper vaknar som snut istället för snickare!
Och alla ni som fått in ett par fina gratisslag, bollträn, knivar och sparkar här och där, till och med du som jagade mig med kniv runt ett helt kvarter hög som ett hus! var bara lugn!
Jag ska inte ens hämnas på snubben som hotade mig på jobbet idag! Hoppas att han inte slår mig i mitt vackra ansikte eller krossar mina små mjuka händer och mina små gulliga öron.,.,
Och Nej jag ska inte lämna dig i en stor stad helt solo utan skor och busspengar!
Ska inte ens överge dig!
Det här med att dricka sprit på vardagar ska bli min nya hobby! ska skaffa mig ett extrajobb på systembolaget,

Oh no nu spelar Winamp den sista låten i spellistan Thåström - Fan Fan Fan jag som skulle sluta röka idag! sket sig ganska fett!!!



image372
Thanks for everything Johnny !
Cash is king

Så nu känns det redan bättre! jaja ryck upp dig nu Simme! du är ju ung! har hela livet framför dig!
anledning till att det känns ljusare kan bero på att Musical Youth - Pass The Dutchie strömmar ur mina sköna lurar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men varför dessa dystra ord? börjar ana att Simon är lite olycklig, är det månne så? Om detta är fallet så kan jag föröka muntra upp dig med en JÄTTESTOR *KRAM*!!!!!


2007-03-05 @ 22:36:26
Postat av: Teo

Simon... Saknar dig och din goa brasa... Kom hem! :)

2007-03-05 @ 23:05:15
Postat av: Pontus

Fan, nu känner jag för att hämnas på någon jävel som förtjänar det....
Undrar bara vem det skulle vara?
Vem har varit dum mot mig? VEM!

2007-03-06 @ 00:23:51
Postat av: Jennifer

Stor kram

2007-03-06 @ 07:04:24
Postat av: Sälen

simon!
hur fan hittar du all cool gear hela tiden!!
du e min gear-guru!

2007-03-06 @ 20:48:25
Postat av: Richie

Om du behöver få utlopp för dina aggressioner kan du få slå mig... och jag lovar att jag ska vända andra kinden till... som en sann vän =)


Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback