Dag 2

Vaknade skenbakis!
måste ha varit den tidiga natten, började ju kl 04:30 och är inte lika hård som Alpha org gangztas....
Var hos arbetsförnedringen och fick en dos av verklighet! Dom har ju ingen aning om vad som händer i verkligheten!   Dom förberedde mig på att jag skulle få flytta....  hur långt frågade jag?
Hon svarade:
-Ja hela Sverige såklart.

image640

Hon sa att dom hade som mål att man bara ska vara arbetslös i 2månader sen ska man ha hittat ett jobb igonom deras förnedrings förmedling.
Var i Stockholm och sa hejdå till mina kära FD arbetskamrater, känns inte bra att lämna dom.
Under tiden som gått har det blivit lite av en extra familj.,.,.,
Men dom finns ju kvar på samma plats ett tag till, om Hertz höjer deras lön med mer än dom klassiska 200kr/år

Mitt liv är upp o ner och önskar att jag hade fått en chans att komma på fötter men jag är ganska bra att slåss i totalt mörker.  Vill verkligen att nån ska komma o göra allt bra igen men det kanske är upp till mig att fatta att ödet är ingen snubbe som kommer o knackar mig på axeln med sitt trollspö. Känner mig tom.

Kommentarer

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback