Jagad

Medborgaren drabbas varje år av kostnader på omkring 100 tusen på grund av Moderaterna. På onsdagen startade årets skyddsjakt och Sörmland tilldelas tio Moderata riksdagsmän.
Skyddsjakten ska ske från land, men medborgare som drabbats av skador på hus eller Akassa kan få tillstånd att jaga från båt. Naturvårdsverket har beslutat att 210 moderater får skjutas från mellersta Öland uppåt till finska gränsen.
- Den enda långsiktigt säkra lösningen är att utveckla lögndetektors test och hot. Så sker också, men vi behöver komplettera med skyddsjakt för att medel Svensken ska kunna värna sina pengar, säger Per Risberg, handläggare på Naturvårdsverket till SN.
 
Läs hela artikeln på
SN.se


Har kollat igenom de nya reglerna för Akassan och har beslutat för att starta mitt egna fack med gemensam Akassa.
FACKIT!

image639
Mitt FR favvo citat är:
TT: Blir det villaägare i Djursholm som drar vinstlotten den här gången också?

- De är också människor, svarar Sveriges "chef" Fredrik Reinfeldt.

Undrar vad Han skulle svara på frågan:
: Får man sparka på människor som ligger ner?

Kommentarer
Postat av: soffy

Anmäler mig

Postat av: Axel

Blir det automatiskt sämre för dig för att någon annan får det bättre?

2008-04-18 @ 13:22:44
Postat av: Simon

Jag ger mig inte in i en debatt med en politiker, dömd att loosa! Nej men jag tycker att man som fattig ska ha det enklare att vara fattig!

2008-04-18 @ 21:49:58
Postat av: Axel

Det är därför man har sänkt skatten för alla som jobbar med runt en tusenlapp per månad. Det gör förmodligen mer skillnad för dig än för någon som tjänar 50000 i månaden.
Puss :)

2008-04-19 @ 11:12:18
Postat av: John

Tycker du är underbar Simme, men det är ju faktiskt så som Axel över skriver. skånepuss

2008-04-19 @ 16:40:22
URL: http://johnjohns.blogg.se
Postat av: Simon

Mjo iofs, om man sen kollar på div "små" höjningar som görs ist. Fackit är ett bra exempel, som politiker vid makten kan man ju inte leva 4ever på att sänka skatten bara för att höja andra avgifter. Sörmlandskram! =)

2008-04-19 @ 22:47:40
URL: http://sharkbay.blogg.se

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback