Oviktigt vetande

Det man inte vet tar man ingen skada av!
Men det man undrar och misstänker kan man dö av!

Vet inte riktigt varför jag inte kan somna?!?!  Klockan är 05:00 och jag har ingen ro i kroppen, försökte kolla på film men blev inte myströttare för det.
Linus hade Bday party på Lotsen ikväll o det var riktigt mysigt, Dom hade ställt upp värsta musikanläggningen o var 3 killar som spelade o sjöng, riktigt grymt faktiskt!
Men tyvär så började sångaren med en Tequila shot så föreställningen blev kort........
Ling Ling fick en kastrull i huvudet medans han lagade maten så han skjutsade jag hem med en mindre hjärnskakning och större bula. SnyggMicke kom ridandes på sin vita springare och räddade kvällen!
Mycket sprit och goda vänner!  precis så ska en lördag spenderas.

Lägenheten fick lite Mosaik på väggarne i köket så nu börjar det se väldigt coolt ut! inte snyggt, inte mysigt, inte normalt, inte lyxigt men precis som jag vill ha det!  Annorlunda!!

En tanke som växer inom mig är att jag vill rymma!  bort från vardagen och bort från bekymmer, men sen kommer förnuftet och klappar mig på axeln, Problemen kommer alltid ifatt dig, o gör dom inte det skaffar man sig lätt nya.
Dagens visdomsord citat ur min bok som kommer släppas i mitten av Juni 2009.

image641

Nu är det iaf ljust ute =(


Kommentarer
Postat av: Carina

Visst är det roligt att vi ska göra saker tillsammans, ni jobbar och jag tittar på.. :) Blir ju som vanligt fast med ombytta roller.. :)
Puss hjärtat!

Postat av: soffy

Jag va vaken kl fem du kunde kommit på en kopp te =)

2008-04-27 @ 09:20:42
URL: http://soffys.blogg.se
Postat av: Haggan

Saknar dig!

2008-04-29 @ 01:23:01

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback