Sol

Har hittat en sol i mörkret som än en gång får mig att tro på Karma!
En annorlunda vändning i livet betyder inte en dålig vändning! och att skalla sig blodig emot en betongvägg kanske inte alltid är ett tecken på dålig karma!?!?!?!?
Kan vara skönt att få känna att man lever ibland, annars uppskattar man det inte alltid.
Önskar bara att min. Pappa fanns vid min sida och uppmuntrade mig vid mina galna ideér och upptåg! precis som hans far INTE gjorde. Men Istället har jag min visa Mamma och syster som alltid kommer att älska mig för den jag är!! Och bara det är ju en anledning för att leva ett gott liv!
    Men det sunda friska kommer få vänta tills efter september då saker och ting kommer lugna ner sig!!  Mycket dumt och wicked kommer att hända i mitt liv under solens årstid och jag hoppas att vänner och åtminstonde 65 av mina 72kg kommer att finnas vid min sida dagen då jag blir gammal.

Kärlek och förståelse till er alla

Kommentarer
Postat av: Carina

Puss och kärlek!

Postat av: Jennifer

Puss på dig!

2008-04-25 @ 08:58:05
URL: http://www.welma.blogg.se

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback