Solen gör människor galna

Solen steg upp samtidigt som jag, bakfull och sliten såg jag faktiskt fram emot en ny dag.
Hade en galen kväll på Rockbaren, dom kör sitt kareoke rejs varje torsdag. Som vanligt var det  fullt ös med en blandad meny av mäniskor.
Henke gjorde succé som alltid med sin förtrollande röst och sitt coolt blyga framträdande. Önskar att jag hade begåvats med en vacker sångröst, men jag har ju så många andra goda egenskaper =)

Gick förbi Martin och provkörde 3 av hans fyrhjulingar, mycket imponerad!!!!!   lite konstigt att köra runt utan hjälm lite lagom bakis, nästan som om jag var 15 igen.
Sen speedade tempot upp och helt plötsligt var klockan 17 och jag backade genom Mc Donalds driven med Charlie på Pass sidan, min ruta vägrade samarbeta. fick som vanligt vänta på maten och ombads parkera framför en av bilarna, backade runt och ställde mig framför bilen.  vi chillade och njöt av vädret och den sköna raggabasgången. helt plötsligt hängde sig mannen i Bilen bakom på tutan och började skrika och gapa. Jag fattade inte riktigt vad han skulle kunna ha blivit lack för?  efter att han hotat med spö för tredje ggn så flyttade jag arg på min lilla bil. Han kör då upp bredvid och skriker:
Hade jag inte haft mina barn i bilen hade du dött!
Under tiden sitter hans kompis o studsar i baksätet. 
Jag förstod inte vad jag gjort så jag blev ganska uppretad av hans jävla sätt.
Framförde detta flertalet ggr och varje gång öppnade han sin bildörr ett par cm, för mer gick inte pga att HAN parkat så nära min bil.
Jag hade fan kunna ha tagit en misshandel enbart för att inte vikamig en tum!!!  Har gjort det förr och kommer nog göra det igen.........  
 Insåg att ominte jag håller käften kommer han aldrig ge sig! o mycket riktigt.
En del borde fan pungryckas vid tidig ålder! för att om 20 år kommer mina barn kanske få spö i MCD kön av hans jävla sladdbarn.

En klok man jag träffade på ett fik i Grekland sa att anledningen till att greker var galna och hade ett så hett temprament var ....Solen.

Får se vad denna underbara fredagskväll har att erbjuda.

LOVE

Kommentarer
Postat av: Soffy

Du glömde skriva att du hjälpte mig i morrse o bära upp mina tunga däck =) Tack så mycket =) Jag vet inte vad du gör m folk de blir ju konstiga o snea när du försöker va snäll oxå.....(tänker på han du skulle ge din parkerinstid =) ha ha) Du som ser så snäll ut ;)
Puss

Postat av: Carro

Folk e konstiga....suck

2008-04-26 @ 10:12:43
URL: http://carrostankar.blogg.se
Postat av: Cajsa

Aahh. Det här börjar likna det bloggande du påtade med förr i tiden. Välkommen tillbaka! Ps. Djävla gubbfan

2008-04-26 @ 17:42:44
URL: http://littlemisscarrie.blogg.se
Postat av: C

"Jag ska bli polis när jag blir stor. Då ska jag slå alla i huvudet
med min batong, särskilt sura gamla tanter som skäller på fotboll."
-Henning, 7 år

2008-04-27 @ 09:09:44
URL: http://littlemisscarrie.blogg.se

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback