Bildspel

Blandade bilder från kameran och Juppien.




"Ling Ling" Bling Bling










"Le Cab"

Systrarna G:s trädgård en solig EM





Moppesemester med min darling




Hip Hop Chef



Fika med John John





Jag beställde ett vitlöksbröd



Just do it






"LE Cock Spezial"




"Shit va jag saknar dig "




Midsommar



Ingen jävla skatt



Fint blev det!




Blev lixom aldrig tråkigt





En kukburgare tack




Världens sötaste Morbror har världens sötaste systerson




 Måsarna invaderade Lotsen och jag lackade ur, med bestämda steg gick jag till baren, mellanlandade i köket och avslutade på baksidan:



Reslutatet blev som vanligt:
Överservering!!!
En girig jävel tog hela hamburgerbrödet själv!

Han festade, han spydde, han fick sova själv i sin etta, han nyktrade till och gick ut. Låter nästan som
" The Story Of My Life"

Kommentarer
Postat av: John

Men Simme, jag blir ju glad i hela själen av dina bilder! Puuss


Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback