life

life is life!

kom nyss hem efter en helkväll på Tellus och en avslutning på Cosmos. Somalier och brudar är fan dumma i huvudet!
eller så är det bara jag ????   kan vara jag till 100%   För man ska ju alltid se in i sitt inre innan man dömer andra.?
Fick eskort av polisen hem!  precis som Kalle fick av mig!  Jag offrade en del, men bether safe then sorry!!!!  Nylöping är fan inte Ockle där man åtminstonde vet vem man får spö av  =)

Ska stänga av min mobil en vecka och bara ängna tid åt min familj och mig själv!!! 



Ses på juldagen!

God jävla jul!

Kommentarer
Postat av: ´Linda

Men Simon.. jag sa ju åt dig att inte stöta på den svarta snubbens flickvän.....:)

2008-12-20 @ 15:31:53
Postat av: carrie

det är väl alltid trevligt med sällskap hem:P

2008-12-26 @ 10:24:16

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback