What are friends 4

Mina vänner och min familj är mitt allt.
En av mina vänner heter Anders och bor med en tjej som heter Emma.
Anders får ett telesamtal på lördagskvällen precis efter att han ätit upp en skål räkor satt han ljummade i soffan i sina favvo kalsonger. efter telesamtalet frågar Anders sin tjej om hon vill följa med 12mil söderut för att jobba på en nattklubb. dom dividerar i 2minuter för att sedan ringa och svara JA.
Packar sig in i bilen.....
3 timmar senare står Anders i baren och undrar hur drinken som han precis serverade smakar?

Tjejen som fick drinken reklamerar drinken 5 minuter senare och säger lite försynt:
-ehh jag har verkligen försökt dricka den här men det går inte....
Anders jobbar nästa helg också ;) 

Kommentarer
Postat av: Kitty

Vänner är underbara!

Postat av: Anders

tyckte faktiskt hon sa att hon VILLE ha tranbärsjuice i.. vem är jag och neka henne tänkte jag? ;) jag kommer! puss!

2008-06-05 @ 11:27:16

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback