Påsk

Påsk kan vara riktigt mysigt, man träffar familjen o äter gott! men min Mamma har dragit från landet för att ta hand om sin sjuka mamma Min syster roar sig i fjällen med sin lilla familj. o kvar var bara jag! det är i såna här tillfällen man verkligen värdesätter sina vänner!
På fm har jag och jonas tillfrisknat från gårdagens fylla och efterfest!!  Sen drog jag och Marcus upp en vägg, men vi kom bara halvvägs för att limmet på glasblocken skulle få en chans att torka.
skickar upp en bild o drar hem till min tilldelade påskfamilj!
Saknar er Mamma o Syster yster 

image627
En lägenhet växer sakta fram!


Kommentarer
Postat av: haggan

Det var riktigt kul att se dig igår! kram

Postat av: sandra

din lägenhet kommer att bli jätte fin, och du är välkommen att fira påsken med mig (eller vad man nu gör...) 2 ensama själar, då kan vi ju lika gärna vara tragiska tillsammans.... ;) kram!

2008-03-23 @ 11:22:21
URL: http://blondi.blogg.se

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback