Mellan Jobb

Har inte jobbat en enda dag sen jag kom hem från Bali och nu börjar det krypa i kroppen!!!
Mitt kassavalv har även börjat sina pga "kung i baren" syndromet på Bali. När jag kom hem tänkte jag leva på mitt fallskärmsavtal från tidigare jobb. Som så många andra blev jag RBM-ad (RånBögMördad)  och vi vet ju vad som händer om man hoppar från ett plan utan att ha packat fallskärmen själv!  jo man får skylla sig själv!  Man lär så länge man lever.
Har nu hittat ett jobb att söka på Arbetsförnedringen!

Instruktörer till vattengympa
Nyköping
(Kommuninformation), 3 platser
Friskkällan utökar och vi söker fr.o.m. vårterminen instruktörer med erfarenhet/utbildning i vattenträning.
Hmmm undrar om Surf räknas som vattenträning??

Kommentarer
Postat av: Haggan

Nu börjar det allt likna de gamla hederliga blogg dagarna! Welcome back Simme!!!

Postat av: Anna J

De söker badvakt på Safiren i Vagnhärad. Helst av det kvinnliga könet men du har ju erfarenhet av "shemales" så det blir nog inga problem :)

Lycka till.

Kram

2008-11-25 @ 09:00:51

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback