Catcher in the rye

Hittade den här bilden på SN.se och blev väldigt glad
Min Local Hero Björn, han borde finnas i alla större städer..

Idag skulle jag behövt honom när jag utanför Ica fick en "flashback" tillbaka till Gymnasiet.
Ni vet när man står öga mot öga inför 3 antagonister som bara vill ha en anledning att slå första.
När sådana här saker händer mig blir jag inte förvånad, blir mest sne för att jag är fan inte på väg till fritidsgården med min trimmade moppe. Så frågan är om man ska samla ihop gänget för slagsmål eller om man ska göra som alla andra vuxna svennar. Svälja stoltheten och "knega" på med ett leende, vänta tills man blir full o ta ut det på krogen. Men jag är ju trots allt Jugge och har lite krig i generna, enda förklaringen till att jag inte kan släppa det.
Tur att jag har min jakt licens och därigenom tillgång till en större mängd vapen.
God Jul

Kommentarer
Postat av: Tony Teabag

KILL 'EM ALL SIMON!

2009-12-16 @ 08:40:09

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback