brevbäraren ringer alltid två gånger

Jag gillar verkligen det nya sättet att kommunicera!
Man behöver inte ens böja sig ner för att ta emot den drös *räkningar* med brev som strömmar in i brevlådan!
Jag lyfter bara blicken vid min port och ler...
rädd, nyfiken och lycklig.

Ikväll har det jävlats med både bilköpare och skylifts, var 2 sekunder ifrån att ge upp när jag plötsligt insåg att jag inte hade ätit på flera timmar!  Jag som lovat mig själv att mumsa i mig nåt smaskigt var tredje timme!
Allt i kampen för min viktiga vikt!
Har så många roliga saker att berätta, men duschen har blivit varm och jag är trött.
imorgon ska det städas o kokas kaffe! sugen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fredspipa?

2010-03-11 @ 11:50:11

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback