Polisanmäld

Vaknade klockan 06 i tisdags....
Mobilen ringde 30min senare, det var en dam *Kärring* som ringde och var väldigt upprörd och flåsade konstigt i telefonen.
Jag lackade efter nån minut då hon inte lyckades få fram nåt vettigt...
Hon ringde igen 15min senare och var lika otydlig, men det ordet hon upprepade var:
- Du är polisanmäld!, bara så att du vet är allt det här polisanmält!
Jag lackade fett och skrek att om hon ringer en enda jävla gång till ska jag ta reda på vem hon är och spöa henne!
klickade telefonen "Old fashion style"



Hon ringde inte mer......




15min senare satt jag i bilen och funderade på varför en dam *Kärring* från Gävle hade hotat mig på denna ljuvliga morgon??
Jag hade varit på landet o skottat snö kvällen innan och sist jag gjorde det gick allt bra utan trubbel med polisen!
*Ironi tecken* *Hur fan ser ett ironi tecken ut?* *Ja inte fan vet väl jag *

Väl framme vid porten där jag ska hämta snowroller kollegan kommer det fram en tant som börjar gapa:
-Så här gör man bara inte!
Slow som jag är 06:50 
fattade jag NADA....
hon fortsätter tjafsa och skakar av ilska!
Jag tittar på henne o nickar o säger en massa mmm  aaaa mmm neeee.
Tillslut säger hon hotfullt:
Ärendet är polisanmält iaf!!!
WTF!! oskyldigt polisanmäld på mindre än 30minuter!  Ett personligt rekord faktiskt! ^^
Fantastiskt!

Den första damen *Kärringen* vet jag inte vad det gällde, men jag har en teori. Hon Hette Carina Skog och bor i Gävle, Läs historien på länken här----->
Fitt kärringens hus

Den andra tanten var arg för att nån parkat ett fordon på hennes parkering, Detta löstes några dagar efter då hon bad om ursäkt genom min partner i snö som skällde ut henne!

Fittifan vad jag ska polisanmäla folk nästa år på Den stora anmälardagen 2a Mars! äntligen en dag som passar mig! o snart är det ju 1a April!!!!  Jippeeee

*Baamm* gnatt




Kommentarer
Postat av: Teo

Hur fan lyckas du med allt Simme? :D

Eller; hur lyckas andra förgylla din vardag på detta sätt, jämt! :D

Postat av: Tony Teabag

SIMON! Så där gör man faktiskt inte!

2010-03-05 @ 10:41:53

Knulla inlägget här:

Namn:
Jag glömmer dig aldrig!

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback